by soroush | 6:37 ب.ظ

اهمیت خرید VPN برای شرکت ها

شبکه خصوصی مجازی

اگر کارکنان از راه دور شما قصد داشته باشند به حداکثر بهره وری دست یابند اتصال امن به دفاتر مرکزی شرکت ضروری است. سازمان هایی که به VPN تکیه دارند یا شبکه خصوصی مجازی یک اتصال امن را ارائه می دهد. در حالیکه، بسیاری از کلاینت های VPN کریو در بازار هستند، همه آنها سطح مشابهی از حفاظت و انعطاف پذیری را ارائه نمی دهند. شما نیاز به یک کلاینت VPN با ویژگی های غنی دارید که دو فاکتور احراز هویت، رومینگ یکپارچه و غیره را فراهم کنند. سایت parsvpn.online سرویس هایی با این ویژگی ها را به شما ارائه می دهند و می توانید خرید کریو و خرید وی پی ان را با اطمینان از قابلیت اعتماد آن انجام دهید.

یک کلاینت IPSec VPN، با Windows و Mac OS X سازگار است، اغلب دارای هزینه اشتراک است و به سازمان ها و کارکنان سطح بالاتری از حفاظت و تجربه بهتری از استفاده VPN را می دهد.

ویژگی و مزایای نصب VPN کریو

رومینگ یکپارچه- کاربران می توانند از یک ارتباط اینترنت متوسط (LAN/WLAN/3G/4G) به دیگری تغییر کند بدون اینکه اتصال VPN از دست برود. برای مثال، اتصال به Wi-Fi در یک کافی شاپ، سپس تغییر به اتصال Ethernett محل کار و بعد از آن به Wi-Fi خانه تعویض شود. به این صورت اتصال VPN خرید شده افت نمی کند.

دو فاکتور احراز هویت– اضافه کردن یک لایه امنیتی دیگر بدون اینکه نیازی به سخت افزاری های تخصصی اضافی باشد.

همیشه روشن– کلاینت VPN به صورت خودکار مجددا متصل خواهد شد. حتی زمانی که دستگاه در حال استراحت قرار داده شود، به صورت پشت سر هم مجددا به VPN متصل خواهد شد.

از پیش وارد شده به ویندوز– کاربران می توانند به دامنه Windows وارد شوند حتی اگر آنها در شبکه نباشند. برای دسترسی آسان، گواهی های ورود Windows و VPN می تواند به صورت مشابه پیکربندی شده باشند.

فایروال شخصی یکپارچه – ویژگی های Friendly Net Detection تشخیص می دهد که آید شبکه امن است یا نه و سپس تنظیمات فایروال مناسب اعمال می کند. این به خصوصی در کسب و کارها مفید است زیرا می خواهدد یک برنامه کاربردی خاص به مشتریان خود ارائه دهند.

خرید آنلاین VPN پرسرعت، خرید کریو ، خرید وی پی ان موبایل در سایت parsvpn.online

  COMMENTS OFF